Surah Al-Mu'minun : Ayat 99 - 100

Kesudahan golongan yang kufur ingkar itu apabila sampai ajal maut kepada salah seorang di antara mereka, berkatalah ia: "Wahai Tuhanku, kembalilah daku (hidup semula di dunia) - Supaya aku mengerjakan amal-amal yang soleh dalam perkara-perkara yang telah aku tinggalkan". Tidak! Masakan dapat? Sesungguhnya perkataannya itu hanyalah kata-kata yang ia sahaja yang mengatakannya, sedang di hadapan mereka ada alam barzakh (yang mereka tinggal tetap padanya) hingga hari mereka dibangkitkan semula (pada hari kiamat).

Tuesday, October 12, 2010

Stuxnet - senjata pemusnah terbaru Yahudi


Translated by beritaislamglobal.blogspot.com - Original English version here

Dalam pertengahan September, seluruh dunia dihebohkan oleh berita arus perdana yang memaparkan cerita berita tentang Israel sebagai pencipta dan penyebar virus komputer paling merbahaya, iaitu Stuxnet. Sebelum ini, kebanyakan virus hanya menyerang PC atau ‘server’ untuk e-bisnes, iaitu dengan cara memadamkan fail atau dokumen sistem kunci, atau menghalang capaian laman sesawang, tetapi tidaklah sampai ketahap merosakkan fungsi utama.

Virus Stuxnet berbeza. Ia satu-satunya virus yang berupaya menembusi komputer yang digunakan untuk mengawal mesin-mesin utama dalam industri, sehingga membolehkan penyerangnya mengawal sistem-sistem kritikal seperti pam, motor, loceng kecemasan dan injap dalam sesuatu kilang industri. Yang paling ditakuti ialah apabila sistem keselamatan di loji tenaga nuklear dapat di matikan; air segar dicemarkan dengan sisa buangan dari loji rawatan kumbahan, atau injap paip minyak dibuka sehingga mencemari tanah dan laut.

“Apabila penyerang dapat mengawal sistem industri seperti, loji air, loji rawatan kumbahan atau stesyen janakuasa, maka ia akan menjadi satu ancaman yang amat serius kepada dunia,” kata Patrick Fitzgerald, pegawai kanan perisikan ancaman Symantec.


Kenapa menuding jari kepada Israel? Pertama, tumpuan serangan adalah Iran dengan mensasarkan kemudahan nuklear di Natanz, iaitu berada di tempat pertama dalam senarai sasaran Israel. Kedua, terdapat dua “cap jari” yang ditinggalkan pada Stuxnet, salah satunya merujuk kepada Esther, iatu wanita yang diceritakan dalam kitab Injil yang telah menyelamatkan Yahudi Parsi.

Yang lainya pula ialah terdapatnya satu tarikh yang tersembunyi dalam kod-Mei 9, 1979, hari di mana seorang Yahudi Iran bernama Habib Elghanian dijatuhi hukuman bunuh oleh kerajaan revolusi Islam yang baru dibentuk (menandakan tamatnya penguasaan Zionis dalam negara berkenaan) sehingga menyebabkan berpuluh-puluh ribu Yahudi Iran lari meninggalkan negara tersebut.

Kebanyakan pakar merujuk kepada Israel sebagai, yang paling berkemungkinan, mencipta senjata bio-teknologi ini. Mereka juga bersependapat bahawa virus ini bukan sahaja mengancam Iran, tetapi juga sistem-sistem di seluruh dunia, bila mana Stuxnet akan membolehkan penggodam-penggodam mengarah-dan-mengawal mekanisme infrastruktur kritikal di negara-negara maju. Semua “media utama” membawa berita tentang bencana elektronik terbaru ini yang dianggap sungguh dasyat, mengingatkan kita tentang hysteria Y2K lebih sedekad yang lalu.


Mereka yang memiliki senjata ini seolah-olah menyerupai seseorang yang sedang mengacu pistol di kepala pemimpin sebuah negara sambil membuat tuntutan.

Sekalipun terdapat berita-berita yang merumuskan Israel sebagai dalang di sebalik penghasilan virus ini, tidak kedengaran langsung protes dari negara Yahudi itu atau sekutu-sekutunya menunjukkan seolah-olah mengiyakan wujudnya “konspirasi Yahudi” yang berkemampuan menghancurkan dunia hanya melalui satu klik pada papan kekunci.

Ini menunjukkan kepada kita bahawa Israel memang mahu dunia mempercayai bahawa merekalah yang bertangungjawab menyebarkan virus pemusnah sistem ini.

Kenapa Yahudi membenarkan “teori konspirasi yang berbaur anti-semitik” ini? Alasannya ialah kerana cerita-cerita mistik dan misteri ini boleh melonjakkan imej mereka sebagaimana mereka percaya tuhan mereka yang dipanggil Yahweh akan membawa bencana ke atas orang-orang yang menyakiti dan menyusahkan bangsa mereka yang terpilih.


Alasan lain adalah lebih besar implikasinya, bahawa menyebarkan virus itu bukanlah semata-mata untuk memusnahkan program nuklear Iran, tetapi untuk memberitahu kepada dunia supaya- “Berikan apa yang kami mahu, kalau tidak..”

Berita-berita spesifik kewujudan virus ini timbul 3 hari selepas presiden Iran Mahmoud Ahmadinejhad menyampaikan ucapan di PBB di mana beliau menyatakan bahawa kerajaan Israel dan Amerika Syarikat bersekongkol dalam peristiwa 9/11-

“Awak nak bermain kasar? Baik, mari bermain kasar. Hari ini kita akan bercakap tentang peranan awak dalam 9/11, agen-gem Mossad yang ditangkap pada hari itu, van yang penuh bahan letupan menuju kearah jambatan George Washington dan semuanya…Esok, mungkin kita akan bercakap tentang USS LIBERTY dan bagaimana Israel dengan sengaja membunuh 34 orang tentera supaya dapat mengajak America terlibat membantunya dalam peperangan di Timur Tengah…Keesokannyat? Siapa tahu? Bagaimana pula peranan Israel dalam pembunuhan JFK? Ceritanya tiada penghujung, dan sebelum anda tahu tentangnya, orang Amerika akan mula mempercayai pada hari ini sesuatu yang tidak dipercayai semalam dan kemudian kamu akan mendapati berada dalam dunia yang menyakitkan...”

Oleh sebab itu, Israel - melalui kawalan terhadap media - memberitahu dunia (terutamanya negara-negara Barat) bahawa “masa hampit tamat” dan jika Obama masih enggan menandatangani kontrak melancarkan serangan ke atas Iran, maka Israel akan bertindak menyerang infrastruktu kritikal Amerika Syarikat dan negara-negara Barat yang lain.

Letupan berita tentang virus “Stuxnet” DAN idea bahawa penciptanya adalah Yahudi yang hanya kedengaran beberapa hari selepas ucapan presiden Iran Mahmoud Ahmadinejhad di PBB menunjukkan wujudnya situasi panik dan terdesak di pihak Israel dan sekutunya. Mereka sedar yang masa semakin suntuk sehingga membuatkan mereka terdesak menggunakan apa saja kaedah. Langkah melepaskan jawatan oleh beberapa penasihat Obama berbangsa Yahudi- Emmanuel, Axelrod dan Summers– menandakan sesuatu muslihat sedang diaturkan oleh pihak Yahudi.

Mungkin apa yang kami tulis setakat ini belum meyakinkan anda. Sekarang, mari kita lihat rumusan ringkas yang dibuat oleh Melissa Hathaway, bekas Penyelaras Keselamatan Siber Kebangsaan AS tentang virus Stuxnet dan kemudaratannya–“Tiada Negara yang bersedia menanganinya. Semunya takut dengan situasi ini. Kita cuma ada 90hari untuk mengatasinya sebelum penggodam-penggodam lain mula menggunakannya…”

Berikut adalah ucapan penjenayah perang yang juga bekas Perdana Menteri Israel Ariel Sharon yang menggambarkan kegilaan usaha sistematik Zionis–

“Biarkan mereka menggigil, biar mereka panggil kita negara gila, biar mereka tahu yang kita adalah negara ganas, merbahaya kepada persekitaran kita, tidak normal, bahawa kita boleh bertindak liar dan memulakan Perang Dunia Ketiga, atau satu hari nanti jadi gila dan bakar semua telaga minyak di Timur Tengah. Secara peribadinya, saya tidak mahu jadi lebih baik daripada Harry Truman yang membunuh setengah juta rakyat Jepun dengan dua buah bom yang hebat.”

Mark Glenn

9 comments:

  1. dunia skrg mcm2 tul..
    minta share ye..

    ReplyDelete
  2. skg.seluruh dunia di kawal oleh yahudi dlm.bidang apa pun.Malaysia juga jadi sasaran yahudi,yg utama di rantau ini,sebab takut dengan kemunculan pemuda bani tamim dari timur di negeri yg bertemu 3 lautan.Bentuk Malaysia seperti jantung kepada dunia.Yahudi menyerang malaysia dengan bentuk hiburan,ekonomi spt,banyaknya pasaraya yahudi di malaysia ini

    ReplyDelete
  3. selagi pemimpin skg pegang malaysia,selagi tu lah malaysia dalam genggaman israel...

    ReplyDelete
  4. konsep one malaysia yang PM terjemahkan adalah jelmaan one yahudi.. itu yang aku dengar yekee??

    ReplyDelete
  5. yahudi menyerang kita dengan penuh tipu muslihat,...Benidictine Order dari Pope Benedict sendiri,sistem kehidupan yang dirancang olehnya menyebabkan seluruh umat islam menjalani sistem kehidupan,The Way Of Live mengikut cara yahudi tidak mengikut cara nabi Muhammad...Mungkin pemuda yang membawa panji2-panji hitam 2 da lahir,,,,menentangkan The way of live yang diajar mereka,,,

    ReplyDelete
  6. walau apa pun yang akan berlaku kita mesti sedia mencari penawar kepada stuxnet tue. itu ialah punca utama kita menjadi takut. jika pm tidak melakukan apa2 kita mesti fight kita mesti defend agama kita walau apa pun yang berlaku walau apapun yang terjadi kepada malaysia. biar runtuh negara jangan runtuh agama setia kepada raja dan agama kita walau apapun agama kita tak kira buddha,kristian,hindu,cina kita mesti bersatu padu dalam melindungi negara kita daripada menjadi hamba kepada yahuddi.

    ReplyDelete
  7. BENTUKLAH PASUKAN PEMBUNUH TOKOH-TOKOH MUSUH ISLAM
    BERITAHU BAHWA DIA AKAN BERTEKUK LUTUT DI-NERAKA JAHANAM

    Untuk para Rijalus Shaleh dimana saja kalian berada,
    bukankah waktu subuh sudah dekat? keluarlah dan hunuslah senjata kalian.

    Firman Allah: at-Taubah 38, 39
    Hai orang-orang yang beriman, mengapa kamu jika dikatakan orang kepadamu: “Berperanglah kamu pada jalan Allah”, lalu kamu berlambat-lambat (duduk) ditanah? Adakah kamu suka dengan kehidupan didunia ini daripada akhirat? Maka tak adalah kesukaan hidup di dunia, diperbandingkan dengan akhirat, melainkan sedikit
    sekali. Jika kamu tiada mahu berperang, nescaya Allah menyiksamu dengan azab yang pedih dan Dia akan menukar kamu dengan kaum yang lain, sedang kamu tiada melarat kepada Allah sedikit pun. Allah Maha kuasa atas tiap-tiap sesuatu.

    Firman Allah: al-Anfal 39
    Dan perangilah mereka sehingga tidak ada fitnah lagi, dan jadilah agama untuk Allah.

    Peraturan dan undang-undang ciptaan manusia itu adalah kekufuran, dan setiap kekufuran itu disifatkan Allah sebagai penindasan, kezaliman, ancaman, kejahatan dan kerusakan kepada manusia di bumi.

    Allah Memerintahkan Kami untuk menghancurkan dan memerangi Pemerintahan dan kedaulatan Sekular-Nasionalis-Demokratik-Kapitalis yang mengabdikan manusia kepada sesama manusia karena itu adalah FITNAH

    Firman Allah: al-Hajj 39, 40
    Telah diizinkan (berperang) kepada orang-orang yang diperangi, disebabkan mereka dizalimi. Sesungguhnya Allah Maha Kuasa untuk menolong mereka itu. Iaitu
    orang-orang yang diusir dari negerinya, tanpa kebenaran, melainkan karena mengatakan: Tuhan kami ialah Allah

    Firman Allah: an-Nisa 75
    Mengapakah kamu tidak berperang di jalan Allah untuk (membantu) orang-orang tertindas. yang terdiri daripada lelaki, perempuan-perempuan dan kanak-kanak .
    Dan penindasan itu lebih besar dosanya daripada pembunuhan(al-Baqarah 217)

    Firman Allah: at-Taubah 36, 73
    Perangilah orang-orang musyrik semuanya sebagai mana mereka memerangi kamu semuanya. Ketahuilah bahawa Allah bersama orang-orang yang taqwa. Wahai Nabi! Berperanglah terhadap orang-orang kafir dan munafik dan bersikap keraslah terhadap mereka.

    Firman Allah: at-Taubah 29,
    Perangilah orang-orang yang tidak beriman, mereka tiada mengharamkan apa yang diharamkan Allah dan Rasul-Nya dan tiada pula beragama dengan agama yang benar, (iaitu) diantara ahli-ahli kitab, kecuali jika mereka membayar jizyah dengan tangannya sendiri sedang mereka orang yang tunduk..

    Bentuklah secara rahasia Pasukan Jihad Perang setiap Regu minimal dengan 3 Anggota maksimal 12 anggota per desa / kampung.
    Siapkan Pimpinan intelijen Pasukan Komando Panji Hitam secara matang terencana, lakukan analisis lingkungan terpadu.

    Apabila sudah terbentuk kemudian Daftarkan Regu Mujahid
    ke Markas Besar Angkatan Perang Pasukan Komando Bendera Hitam
    Negara Khilafah Islam Ad Daulatul Islamiyah Melayu

    Mari Bertempur dan Berjihad dalam Naungan Pemerintah Khilafah Islam, berpalinglah dari Nasionalisme (kemusyrikan)

    301. Pasukan Bendera Hitam
    Batalion Pembunuh Thogut / Tokoh-tokoh Politik Musuh Islam

    302. Pasukan Bendera Hitam Batalion Serbu
    - ahli segala macam pertempuran
    - ahli Membunuh secara cepat
    - ahli Bela diri jarak dekat
    - Ahli Perang Geriliya Kota dan Pegunungan

    303. Pasukan Bendera Hitam Batalion Misi Pasukan Rahasia
    - Ahli Pelakukan pengintaian Jarak Dekat / Jauh
    - Ahli Pembuat BOM / Racun
    - Ahli Sandera
    - Ahli Sabotase

    304. Pasukan Bendera Hitam
    Batalion Elit Garda Tentara Khilafah Islam

    305. Pasukan Bendera Hitam Batalion Pasukan Rahasia Cyber Death
    - ahli linux kernel, bahasa C, Javascript
    - Ahli Gelombang Mikro / Spektrum
    - Ahli enkripsi cryptographi
    - Ahli Satelit / Nuklir
    - Ahli Pembuat infra merah / Radar
    - Ahli Membuat Virus Death
    - Ahli infiltrasi Sistem Pakar

    “..Maka bunuhlah orang-orang musyrikin itu dimana saja kamu jumpai mereka, dan tangkaplah mereka. Kepunglah mereka dan intailah mereka ditempat pengintaian..” [At Taubah: 5]

    PASUKAN KOMANDO BENDERA HITAM
    KHILAFAH ISLAM AD DAULATUL ISLAMIYAH MELAYU
    email : angsaputih@inbox.com

    ReplyDelete