Surah Al-Mu'minun : Ayat 99 - 100

Kesudahan golongan yang kufur ingkar itu apabila sampai ajal maut kepada salah seorang di antara mereka, berkatalah ia: "Wahai Tuhanku, kembalilah daku (hidup semula di dunia) - Supaya aku mengerjakan amal-amal yang soleh dalam perkara-perkara yang telah aku tinggalkan". Tidak! Masakan dapat? Sesungguhnya perkataannya itu hanyalah kata-kata yang ia sahaja yang mengatakannya, sedang di hadapan mereka ada alam barzakh (yang mereka tinggal tetap padanya) hingga hari mereka dibangkitkan semula (pada hari kiamat).

Tuesday, October 5, 2010

Yahudi benarkan agen MOSSAD tiduri musuh



Translated by beritaislamglobal.blogspot.com – English version here

OCCUPIED JERUSALEM (AFP)
Undang-undang Yahudi membenarkan wanita-wanita mereka meniduri musuh bagi mendapatkan maklumat-maklumat penting yang boleh membawa kepada keselamatan Israel, kata seorang rabbi seperti yang dilaporkan dalam sebuah akhbar Isnin lalu.

Akhbar Yediot Aharonot melaporkan tentang satu artikel oleh Ari Shvat, seorang pakar undang-undang Yahudi, di mana beliau menyatakan bahawa ianya adalah sesuatu yang dibolehkan untuk mengadakan hubungan seks dengan “teroris” bagi mendapatkan maklumat yang boleh membawa kepada penangkapan mereka.

Kajiannya, yang hanya merujuk kepada agen-agen wanita, tersiar di bawah tajuk "Seks terlarang untuk Keselamatan Negara" dalam jurnal yang diterbitkan oleh sebuah institut kajian agama dalam blok penempatan Gush Etzion berhampiran Jerusalem.

Ia mengaitkan cerita-cerita dalam Bible tentang wanita-wanita yang menggoda tentera musuh bagi mendapatkan maklumat berharga, sambil menambah bahawa “tugas seumpama itu paling sesuai diberikan kepada wanita-wanita yang tidak bermoral."

Dalam kes di mana seorang wanita itu terpaksa mengahwini tentera musuh bagi mendapatkan kepercayaannya, Shvat mencadangkan supaya wanita tersebut menceraikan suami sebenarnya terlebih dahulu.

Syor tersebut ditujukan kepada agensi perisikan Israel, Mossad, dan dianggap satu pengecualiaan kepada larangan penipuan dan seks di luar perkahwinan dalam agama.

Antara wajah-ajah agen wanita MOSSAD :











10 comments:

  1. yaser arafat adalah antara contoh terrrrbaik!!!

    ReplyDelete
  2. Ejen mossad merata-rata weh, kebanyakan bintang filem cun hollywood pun orang mereka juga! Cantek bagai nak gila, sapa tak terbongkeh iman nyer? Jauhkanlah budaya hedonism..nescaya selamat dari godaan si yahudi-dajjal laknatullah!

    ReplyDelete
  3. Tara pemimpin UmpNo........habislah...kantoi negara.

    ReplyDelete
  4. Kot2 altantunya pun agen mossad. Talam 2 muka. Perisik bagi pihak Mesia, dalam waktu sama perisik Mossad. Bila pecah tembelang, kena c4.

    ReplyDelete
  5. umno dah masuk kelambu yahudi. Takkan tengok saja...kalau kantoi, depa c4kan saja!

    ReplyDelete
  6. yup.,.,.di malaysiapun ada orang yahudi gak yang tinggal,.,,tp banyak orang tak tau..,rupa paras macam2 orang yahudini.,.,.warna kulit pun cam2.,.,di klang selangor ada sbuah rumah corner lot,sblah rumahnya adalah prkuburan islam..,dlm rumah n pintu rumah terang terangan ada bendera yahudi,sekeliling rumahnya di penuhi pokok bunga,dan tembok batu setinggi 1.3 meter.,.siapakah pemilik umah ini,.jika di pintu rumahnya ada bendera yahudi?,.,.ini pegalaman saya mencari pucuk ubi kayu 5 tahun dahulu.,.sekitar klang.,ALLAH HU AKBAR,(ACU)

    ReplyDelete
  7. di klang tu dimana? mungkin saya sedia mencari..

    ReplyDelete
  8. yahudi dah bersepah d tanah melayu ni. ada yg sanggup dok dlm hutan kawin dgn org asli sbb nak mencari sesuatu. ingatlah, tujuan utama mereka ada kaitan dgn dajal dan imam mahdi... semua rahsia dan maksiat pemimpin kita dlm tgn mereka dan dirakam. so fikir2 lah...

    ReplyDelete
  9. mmg betul di klang ada tp kt rumah teres lot tepi yg terang-terangan kibar bendera zionis. ms tu aku blk dr jusco bkt tinggi.kalo x silap di perumahan baru kat jln batu unjur dkt dgn trafic light caltex

    ReplyDelete
  10. dekat kg panji,kota bharu pun ada sepasang org amerika atau yahudi kot.dah lama menyewa kat situ sampai boleh bercakap melayu.org kat situ memang tak tahu tujuan sebenar mrk.peliknya mrk menyewa bertahun2 dan tak kerja tapi kat umah selalu buka internet...

    ReplyDelete